Nog 18 nachtjes slapen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van Ferdi Beerepoot - WaarBenJij.nu Nog 18 nachtjes slapen - Reisverslag uit Someren-Heide, Nederland van Ferdi Beerepoot - WaarBenJij.nu

Nog 18 nachtjes slapen

Door: Ferdi

Blijf op de hoogte en volg Ferdi

15 September 2013 | Nederland, Someren-Heide

Het begint langzaam dichterbij te komen, over ongeveer twee en een halve week vlieg ik dan toch echt naar Australië! Ik heb er steeds meer zin in, maar het blijft wel erg spannend. Ik ben benieuwd hoe het gaat en waar ik terecht kom...

Even kort de planning (voor zover ik die nu heb):
Do 3 oktober - vertrek naar Sydney via Guangzhou (China)
Vr 4 oktober - aankomst Sydney, hier blijf ik een nachtje
Za 5 oktober - per trein naar Moree, hier is de boerderij van Gerrit Kurstjens

De oogst bij Gerrit Kurstjens zal zo'n 2 tot 3 maanden duren, afhankelijk van de weersomstandigheden. Hierna zal ik nog een tijdje verder reizen door Australië om het land verder te verkennen. Hoe lang ik blijf weet ik nog niet, waarschijnlijk zo lang als ik het leuk vind ;) Ik hoop in ieder geval veel mooie dingen te zien en te beleven!

Omdat het thuisfront ook een beetje op de hoogte wil blijven van waar ik ben en wat ik doe, probeer ik op dit profiel regelmatig een berichtje en foto's te plaatsen. Dus als je interesse hebt dan kun je hier ook af en toe kijken of er nieuws is!

Wordt vervolgd...

Groeten Ferdi

  • 25 September 2013 - 14:45

    René Baggermans:

    Dag Ferdi,

    bedankt voor je mail, leuk dat we je kunnen volgen, wat we ook zeker gaan doen.
    heel veel succes in Australie en geniet ervan. we zien je belevenissen vol verwachting tegemoet.

    namens ons allemaal

    met vriendelijke groet

    René Baggermans

  • 30 September 2013 - 11:18

    Mayke Huijbers:

    Hallo Ferdi

    Mieke heeft mij je weblogadres gemaild en wij willen je graag een goede vlucht en een fantastische tijd in australie toewensen.

    We zullen je weblog regelmatig lezen.

    Geniet van je tijd daar!!!!!!

    hartelijke groeten

    fam. Huijbers

  • 30 September 2013 - 19:25

    Marjanne:

    Hoi Hoi Ferdi, een hele goede reis.
    heel veel succes en geniet van alle mooie momenten !!
    ik ga je volgen..................... doeiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 01 Oktober 2013 - 20:59

    René:

    Hé Ferdi,

    Gelukkig, het gaat er van komen. Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben. Neem je tijd nu het kan en geniet er van en wie weet duurt het allemaal nog langer dan je nu denkt. Ik hoop het voor je. Ik kijk af en toe en hoor graag of wij ook naar Australië toe moeten voor een vakantie. Veel plezier en geniet er van.

    René en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ferdi

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 34232

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: